GY.I.K.
HOGYAN TUDOK REGISZTRÁLNI?
Regisztrálni a képernyő jobb felső sarkában található "Regisztrálok" gombra kattintva tudsz, személyes adataid megadásával. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.
Regisztrációkor a következő adatokat kell megadni:
- név
- e-mail cím
- jelszó
- számlázási cím
- szállítási cím (ha eltér a számlázási címtől)
- telefonszám
Sikeres regisztráció esetén visszaigazoló e-mailt küldünk.
A sikeres regisztrációról visszaigazoló emailben kapsz értesítést, és a benne szereplő linkre kattintva tudod véglegesíteni fiókodat.
Ha nem kapod meg az e-mailt:
Normális esetben a regisztrációs e-mailt szinte azonnal, vagy legkésőbb fél órán belül meg kell kapnod. Ha az email nem érkezik meg, kérjük, először ellenőrizd, hogy biztosan helyesen adtad-e meg a címet. Ellenőrizd, hogy más címről tudsz-e levelet fogadni, lehet, hogy a postafiókod megtelt; illetve elképzelhető, hogy a regisztrációs levelünk a Spam vagy Promóciók mappába került. Ha segítségre van szükséged, hívd ügyfélszolgálatunkat.
KELL-E REGISZTRÁLNOM, HA CSAK A TERMÉKVÁLASZTÉKOT SZERETNÉM ÁTTEKINTENI?
A goldhorse.shoprenter.hu böngészéséhez nem szükséges regisztrálnod, a webshop-on keresztül történő megrendeléshez sem szükséges regisztráció, de a következő vásárláskor nyújtandó felhasználói élmény miatt javasolt, mivel a rendelés megadásakor a rendelés rögzítéséhez, számlázáshoz, kiszállításhoz szükséges személyes adatokat meg kell adni, így ha az mentésre kerül regisztráció formájában, újbóli megadása nem szükséges. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes.
HOGYAN TUDOK A WEBSHOPON MEGRENDELÉST LEADNI?
Rendelés menete:
- Kattints a Webshop menüpontra és válaszd ki a kívánt terméket, kattintson a "Kosárba" gombra.
- A vásárlás folytatása gombra kattintva további termékeket tehetsz a kosarába.
- A kosár megtekintése gombra kattintva pedig befejezheted a vásárlást.
- Ha még nem regisztráltál webshopunkon add meg személyes és számlázási adatait, válassz fizetési és átvételi módot, válaszd ki az átvétel dátumát.
- A "Megrendelésem gomb megnyomásával elfogadom az Általános szerződési feltételeket" szöveg mellett található mezőt pipáld ki, majd kattintson a "MEGRENDELEM" gombra.
- Ha már regisztráltál webshopunkon, akkor kattints a "VÁSÁROLTAM MÁR ITT, BELÉPEK" fülre, ezután a rendszer automatikusan kitölti korábban megadott adataiddal az űrlapot.
- A beérkezett rendelésről automatikusan küldünk egy emlékeztető e-mailt. Ez azt hivatott jelezni, hogy rendelésed beérkezett hozzánk. Amennyiben ezt a visszaigazoló e-mailt nem kapod meg pár órán belül sem, kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
- Megrendeléseddel kapcsolatos kérdés, esetleges reklamáció esetén kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
- Ha a rendelésed nem teljesíthető (elfogyott a készletünkből és nem is tudjuk beszerezni), erről e-mailben értesítünk.
Rendelés átfutási ideje:
A webshopon keresztül érkező rendeléseket a megrendelés napját követő második munkanapon tudjuk leghamarabb teljesíteni. Egyes termékek esetén a rendelés teljesítésének határideje hosszabb, ezt az információt minden esetben feltüntetjük az adott termék adatlapján.
Hétvégén és ünnepnapokon sajnos nem áll módunkban rendelés teljesítést vállalni. Így a pénteken leadott rendeléseket leghamarabb hétfőn tudjuk teljesíteni.
HOL ÉS MIKOR TUDOM ÁTVENNI A WEBSHOPON LEADOTT RENDELÉSEM?
A szállítást futárszolágat végzi házhozszállítással, illetve telephelyünkön a megrendelt áru személyesen is átvehető.
Telephelyünk:
2073 Tök Újmajor 036/31
MENNYI A RENDELÉS ÁTFUTÁSI IDEJE?
A megrendelés visszaigazolására a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül, hétvégén és ünnepnapok esetén pedig az azt követő első munkanapon kerül sor. Amennyiben erre a visszaigazolásra 48 órán belül nem reagálsz, úgy megrendelésedet a visszaigazolásban foglaltak szerint véglegesnek tekintjük.
HOGYAN TUDOK VÁSÁROLNI?
A vásárlás elindításához nem szükséges regisztráció, ezért szabadon keresgélhetsz a termékkategóriák között és tájékozódhatsz a termékek részleteiről a termékoldalakon. A termékeket a kereső segítségével is könnyedén megtalálod.
HOGYAN TUDOM MEGADNI A KISZÁLLÍTÁSI CÍMET?
Kiszállítási címed a rendelés véglegesítése során tudod megadni. Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, és titkosítva és a maximális adatbiztonságot szem előtt tartva, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően tároljuk.
HOGYAN TALÁLOK MEG EGY TERMÉKET?
A kereső segítségével egyszerűen megkeresheted a kívánt termékeket, és azonnal kosárba is rakhatod őket.
HOGYAN TUDOK EGY TERMÉKET A KOSÁRBA TENNI, ILLETVE A KOSÁR TARTALMÁN KÉSŐBB MÓDOSÍTANI?
A weboldalunk bármelyik terméklapján hozzá tudod adni a termékeket a bevásárlókosárhoz. Nem kell mást tenned, csak beírni a kért mennyiséget és a „Kosárba” gombra kattintani. A kosár gombra kattintva egyszerűen tudod törölni a kiválasztott terméket, vagy módosítani az adott termék mennyiségét.
MI A TEENDŐM, HA A KÍVÁNT TERMÉKEKET BELEHELYEZTEM A KOSÁRBA ÉS TOVÁBB SZERETNÉK LÉPNI?
A vásárlás befejező lépéseként a termékkiválasztás megerősítése szükséges. A befejező lépés előtt bármikor módosítható a kosár, az időpont és a kiszállítási cím. A vásárlás befejező lépése a rendelés leadása. Sikeres rendelés leadása esetén egy rendelés visszaigazoló emailt kapsz.
HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta MPL Postacsomag igénybevételével történik. A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
A megrendelt termékek átvételére a telephelyünkön is van lehetőség: 2073 Tök Újmajor 036/31
Minden hétköznap telefonon egyeztetett időpontban (+36 30 915 5476) lehet a megrendelt terméket átvenni a fenti címen.
MIKOR KAPOM MEG A VÁSÁROLT TERMÉKEKET?
A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Kiszállítási idő: 2-4 munkanap.
A TERMÉKÁTVÉTEL KORHATÁRHOZ VAN KÖTVE?
Csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a kiszállítást végző kollégánknak kétségei támadnak a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát, a kiszolgálási munkatárs a termék(ek) átadását megtagadja. Ugyanígy jár el kollégánk akkor is, ha az átvevő a személyazonosságot igazoló okmány szerint még nem múlt el 18 éves.
A KÁRTYÁS FIZETÉSRŐL - hamarosan elérhető
Fizetés lépései
- A webáruház oldalán kiválasztod az árut, a pénztárban a bankkártyás fizetést választod.
- Ezt követően átkerülsz a Raiffeisen Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges megadnod.
- A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
- A fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást
- A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti –, a Raiffeisen Bank elindítja a kártyád megterhelését az áru ellenértékével.
Fizetés folyamata
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül az Raiffeisen Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Te indítod el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget a Te számlavezető (kártyakibocsátó) bankod zárolja a kártyádon. Az összeg számládra történő terhelésére (levonására) azután kerül sor, miután Te a futártól átvetted a rendelésedet és a futár lezárta a tranzakciót.
SIKERTELEN FIZETÉS ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
MI A TEENDŐ A FIZETÉSI PROCEDÚRA SIKERTELENSÉGE ESETÉN?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
MIÉRT A SZÁMLAVEZETŐ BANKKAL KELL FELVENNI A KAPCSOLATOT A FIZETÉS SIKERTELENSÉGE ESETÉN?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
MIT JELENT AZ, HA BANKOMTÓL SMS-T KAPTAM AZ ÖSSZEG FOGLALÁSÁRÓL/ZÁROLÁSÁRÓL, AZONBAN A KERESKEDŐ/SZOLGÁLTATÓ AZT JELZI, HOGY SIKERTELEN VOLT A FIZETÉS?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.